Bismillahirrahmanirrahim..
Lailahaillallah Muhammad Rasulullah..

Allahumma salli ala muhammad wa ala aali muhammad..



Info-info Terbaru.

Jangan lupa pi blog ni ye…
(
nak copy ape dalam blog ni.. copy je ye...Tak Perlu Minta Izin...^_^)
2) keindahan-cinta-darimu
3) kejujuran-dariku
4) home
5)wanita-sekarang
6) panas-malam-pertamaku

Rabu, 25 April 2012

YA ALLAH DULU AKU ANGKUH DI BUMI-MU.



Alhamdulillah.
Hidayah-Mu mematahkan keangkuhanku,
Membangunkan sifat malu,
Yang selama ini tersorok dalam diri,
Kutundukkan pandanganku,
Yang selama ini meliar!
Kutimbulkan kekeliruan pada teman-teman,
Kutempis segala teguran sinis,
Kutekadkan dalam kalbuku.

Bahawa. Aku mahu berubah!

Ya Allah,
Jika dulu aku lalai dalam menunaikan hak-MU,
Terleka dengan duniawi,
Terkadang kuabaikan ukhrawi,

Subhanallah,
Sesungguhnya kekuasaan-Mu yang paling Agung,
Kau sedarkanku di saat aku hanyut,
Masih tak terlambat,
Untuk suatu perubahan,
Kuakur pada kekuasaan-Mu.

Lantas,
Kulaungkan dalam hatiku,
Aku mahu berubah!

Ya Allah,
Kupohon hidayah-Mu,
Duhai ayahanda dan bonda,
sahabat-sahabat,
serta teman-teman...

Bantulah daku,
Bimbinglah daku,
Dalam mencari,
Cinta yang paling Agung,
Cinta yang Esa...

Sesungguhnya.
AKU MAHU BERUBAH!

Wallahu a'lam....

Silakan Share/Tag.. Tak Perlu Minta Izin
...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

mcd

mcd