Bismillahirrahmanirrahim..
Lailahaillallah Muhammad Rasulullah..

Allahumma salli ala muhammad wa ala aali muhammad..



Info-info Terbaru.

Jangan lupa pi blog ni ye…
(
nak copy ape dalam blog ni.. copy je ye...Tak Perlu Minta Izin...^_^)
2) keindahan-cinta-darimu
3) kejujuran-dariku
4) home
5)wanita-sekarang
6) panas-malam-pertamaku

Khamis, 5 April 2012

Sewaktu aku takut atau bahkan enggan memberi

Sewaktu aku ingin hidup kaya,
Aku lupa bahwa hidup ini sendiri adalah sebuah kekayaan.

Sewaktu aku takut rugi,
Aku lupa bahawa hidup ini adalah sebuah kebahagiaan.

Sewaktu aku takut atau bahkan enggan memberi,
Aku lupa bahwa semua yang kumiliki ini adalah pemberian...

Sewaktu aku ingin menjadi yang terkuat,
Aku lupa bahwa Allah telah memberiku kekuatan...

Hidup akan jadi lebih indah, jika kita bersyukur atas apa yang sudah ada.
Selalu senang dan suka berbuat baik, tanpa berkata bahawa esok akan masih ada waktu lagi.
Kerana setiap saat, jarum tidak akan berhenti.

Hidup ini indah, kerana ia diciptakan oleh Yang Maha Indah.
Islam itu indah, bagi mereka yang bersyukur dan bahagia dengan kehidupannya.

Semoga Allah sentiasa menyertai kita dengan dekapan cintaNya. Aamiin

P/S : Klik "SHARE" jika ia bermanfaat ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

mcd

mcd