Bismillahirrahmanirrahim..
Lailahaillallah Muhammad Rasulullah..

Allahumma salli ala muhammad wa ala aali muhammad..



Info-info Terbaru.

Jangan lupa pi blog ni ye…
(
nak copy ape dalam blog ni.. copy je ye...Tak Perlu Minta Izin...^_^)
2) keindahan-cinta-darimu
3) kejujuran-dariku
4) home
5)wanita-sekarang
6) panas-malam-pertamaku

Sabtu, 7 April 2012

CINTA

CINTA

Sahabat A : Wah.. cerianya kamu ! selalu tersenyum.
Apa yang membuatkan kau gembira ?

Sahabat B : (malu..) Saya sudah ada kekasih !

Sahabat A : Wah ! siapa kekasih mu ? Patut lah gembira
saja. Siapakah dia ?

Sahabat B : Petang tadi, saya pergi dating. Sekejap lagi,
saya nak pergi dating lagi.

Sahabat A : Amboi ! berapa kali kamu dating ni ? tak elok
dating2 ni... bukankah bercouple itu haram ?

Sahabat B : 5 kali saya dating ! saya tak pernah rasa jemu.
Malah bertambah bahagia. Hati saya hanya untuk dia.

Sahabat A : Siapa ??

Sahabat B : ALLAH (
◕‿◕✿)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

mcd

mcd